MORDHAU - Supporter Pack
Bu öğe paketi, MORDHAU'NUN geliştiricilerine daha çok destek vermek isteyenler içindir.
NOT: Oyun müziğini doğrudan bestecilerden satın almak istersen Bandcamp üzerinden satın alabilirsin.