Morsels
Morsels er et tempofyldt roguelite-spil med en roterende liste af figurer, som du kan indfange og udskifte efter behag. Overvind en hær af dræberkatte, mens du kæmper dig vej ud af kloakken i dette actionfyldte eventyr.
Du er en sulten mus på jagt efter madrester i kloakken, da du møder en fatberg, en stenagtig affaldsklump, der viser dig, hvordan du kan blive til en mægtig Morsel. Med dine nye kræfter kan du forlade kloakken og søge op til overfladen. Her skal du kæmpe mod kattenes undertrykkelse og indfange nye Morsels, så du har noget at vælge imellem med på din vej gennem spillet.
Morsels er udviklet af Furcula. Det er et skørt roguelite-spil med en roterende liste af spilbare figurer, som du kan indfange og udskifte efter behag. Det er propfyldt med hektisk aktivitet og personlighed. Spillerne bruger tryllekort til at forvandle sig til små uhyrer og indsamle og opdrage en hær af monstervenner for at komme kattenes dominans til livs og holde sig i live.