Morsels
Morsels to unikalna gra akcji roguelite o kolekcjonowaniu stworzeń. Znajdziesz tu listą postaci, pomiędzy którymi możesz się swobodnie przełączać. Pokonaj klikę okrutnych kocurów i spróbuj wydostać się z kanałów.
Wcielasz się w głodną mysz poszukującą resztek w kanałach. Pewnego dnia spotykasz magiczny fatberg – świadomą bryłę odpadów, która uczy cię przemiany w potężne stworzonko o nazwie Morsel. Dzięki swoim nowym mocom możesz wyprawić się na wyższe poziomy, gdzie stawisz czoła opresyjnym kocurom i znajdziesz nowe Morsele, umożliwiające strategiczne transformacje.
Stworzona przez zespół Furcula gra Morsels to osobliwa produkcja typu roguelite z widokiem z lotu ptaka, kolekcjonowaniem stworzeń oraz rotacyjną listą grywalnych postaci, pomiędzy którymi możesz swobodnie się przełączać. Gracze używają magicznych kart, aby przekształcać się w małe stworki, rozbudowywać i pielęgnować swój oddział dziwacznych kompanów i aby ostatecznie zakończyć opresję ze strony okrutnych kocurów.