Morsels
Morsels, çeşitli karakterler arasında geçiş yapabildiğin yüksek tempolu bir yaratık toplama roguelite oyunudur. Bir grup katil kediyle mücadele edeceğin bu aksiyon dolu eşsiz yolculukta kanalizasyondan çıkmaya çalış.
Kanalizasyonda yiyecek artıkları arayan aç bir faresin. Bir gün sihirli ve bilinç sahibi bir kanalizasyon canavarı olan fatberg ile karşılaştın ve sana güçlü bir küçük Morsel'a dönüşmeyi öğretti. Yeni güçlerinle tehlikeli üst dünyalara çık ve burada kedilerin baskıcı güçleriyle mücadele et, yeni Morsel'lar topla ve ilerledikçe stratejik bir şekilde bunlar arasında geçiş yap.
Geliştirici Furcula tarafından yapılan Morsels, istediğin zaman aralarında geçiş yapabildiğin ve dönüşümlü olarak aktif hâle gelen çeşitli oynanabilir karakterlerin olduğu üstten görünüşlü absürt bir yaratık toplama roguelite oyunudur. Çılgın aksiyonlar ve kişiliklerle dolu bu oyunda oyuncular, kedilerin hâkimiyetine karşı mücadele etmek ve ne pahasına olursa olsun hayatta kalmak için büyülü kartları kullanarak küçük canavarlara dönüşecek ve kendi canavar dostlarından oluşan bir birliği toplayıp geliştirecek.