MK1: 1250 Smoczych Kryształów
Ten pakiet zawiera 1250 Smoczych Kryształów (waluta w grze), które pozwalają na zakup artykułów wpływających na wygląd postaci, takich jak skórki, palety, wyposażenie i o wiele więcej!