MK1: 4K Sinematik Paketi
Mortal Kombat 1'in hikâye modunun hayata getirilişini nefes kesici 4K çözünürlükte tecrübe edin. Her kanlı "fatality" ve ruh ezen "fatal blow"u daha önce hissetmediğiniz gibi hissedin!