MK1: 500 Ejder Kristali
Bu paketle birlikte dövüşçüleriniz için kostüm, palet veya silah gibi çeşitli kozmetik ürünler satın almak üzere kullanabileceğiniz 500 Ejder Kristali (Oyun İçi Para Birimi) elde edersiniz!