MK1: Barbar Conan
Conan, onu fethetmek isteyen kötü ruhlu varlıklara karşı Earthrealm'i savunmaya hazır. Bu paket, oynanabilir karakter Barbar Conan ve onun yepyeni hareket setlerini içerir.