MK1: Kombat Pack
Kombat Paketi'ne aktör ve savaş sanatçısı Jean-Claude Van Damme'ın görüntüsü ve sesini içeren Johnny Cage karakter kostümüne ilaveten 6 oynanabilir Dövüşçü ile 5 Kameo Dövüşçüsü dahildir ve bu içeriklerin hepsi şu anda kullanılabilir.