MK1: Quan Chi
Quan Chi, mistrz najstraszliwszej czarnej magii z Czeluści, knuje z Shang Tsung, jak podbić królestwa. Ten zestaw zawiera grywalną postać Quan Chi, w tym wszystkie nowe zestawy ruchów.