MK1: Quan Chi
Artık Netherrealm'in en aşağılık büyücülüğünün ustası olan Quan Chi, Shang Tsung ile diyarları fethetmek için kötü planlar yapıyor. Bu paket, tamamen yeni hareketleriyle Quan Chi oynanabilir karakterini barındırır.