MK1: Takeda Takahashi
Eski yanlışlarını düzeltmeye kararlı olan Takeda, Earthrealm'ın yeraltı dünyasının kökünü kazımaya yemin ediyor. Bu paket oynanabilir karakter Takeda ve tamamen yeni hareket setleri içerir.