Mortal Shell: Rotting Christ Pack
Pokonaj najstraszliwszych przeciwników z gry Mortal Shell, słuchając alternatywnej ścieżki dźwiękowej do walk z bossami złożonej z utworów legendy black metalu — zespołu Rotting Christ.