Mortal Shell: The Virtuous Cycle
Her oynanışın daima birbirinden farklı olduğu, kendini değiştiren bu dünyada kurtuluşa giden yolunu çiz. Fallgrim'e ve ötesine yayılan yükseltme sütunlarından kendi savaş disiplinini oluştur. Egzotik silah geliştirmelerinden yepyeni manevralara kadar 100'den fazla yükseltmeyi kullanabilirsin.
Yakalanması zor olan eski eğitmeninin şimdi ustası olabilirsin. Hadern, Mortal Shell'de sahiplenilebilen beşinci Shell olarak hem Mortal Shell'in ana hikâyesinde hem de The Virtuous Cycle'da oynanabilecek. Eşsiz beceri ağacı, hançer ustalığından korkutucu kendine katma cezasına kadar yeni doğal yeteneklerden oluşan bir uzmanlık alanını açıyor.
Fallgrim'in en saygıdeğer silahı ortaya çıkarıldı. Axatana, ellerindeyken sana göre şekil alarak gerektiği anda üstün bir ağır baltaya ve istediğin zaman ayrılarak şimşek hızında çift katanaya dönüşecek. Her iki duruşun da eşsiz hareket setlerini açabilirsin.