Jugadores competitivos
Take full control of your managerial career: joining an official team or creating a brand new one it's up to you. Then select your Staff: a team of professionals will assist you throughout the season and your career, helping you to take crucial decisions like the choice of the best contract and the development of your bike.
And once you get to the highest classes, build your own Junior Team, handling every aspect.
When you can control and manage every aspect of the race, every decision matters. Keep tabs on the level of Fuel, the Brakes temperature and the Tire wear. Take crucial choices based on your riding style and the conditions of the race.
Our revolutionary neural AI system based on machine learning is back with significant improvements: get ready to discover new faces of A.N.N.A. in the most exciting races ever!
Take the fun to a whole new level challenging your friends online or create your own events with the Race Director mode, enjoying a smooth and lag-free experience thanks to our Dedicated Servers.