Træn som en mester med de nye Race Off-discipliner, der er tilgængelige i karriere- og lyntilstandene. Kør på Motard-, Flat Track- og Minibikes-motorcykler på fire dedikerede baner i to originale omgivelser. Acceptér udfordringer som fx eliminerings- og stafetløb, boost din kørers form, lås op for tilbehør, og skærp dine færdigheder for at dominere på banen!
Få fuld kontrol over din motorcykel med en forbedret adaptiv sværhedsgrad, Neural Aid-system og en ny vejledning.