Trenuj jak prawdziwy mistrz dzięki nowym dyscyplinom Race Off dostępnym w trybie szybkim i w trybie kariery. Prowadź motocykle Motard, Flat Track i Minibike na 4 dedykowanych trasach oferujących 2 wyjątkowe rodzaje warunków otoczenia. Bierz udział w ekscytujących wyzwaniach, rozwijaj sprawność swojego zawodnika, odblokuj nowe akcesoria i doskonal swoje umiejętności, by zdominować rywali na torze.
Przejmij całkowitą kontrolę nad motocyklem dzięki ulepszonemu trybowi adaptacyjnego poziomu trudności, systemowi Neural Aid i nowemu samouczkowi.
Wyścigi rankingowe i pełna obsługa rozgrywki międzyplatformowej pozwolą ci rywalizować ze znajomymi i przeciwnikami o zbliżonym poziomie umiejętności bez względu na to, z której platformy* korzystają.