Motosiklet Evrimi 2024
Motorbike Evolution, World of Tanks ile benzer ilkeleri kullanan çok oyunculu bir yarış oyunudur - diğer 39 oyuncuya karşı her yarışta, aracınız için çeşitli yükseltmeler satın alabileceğiniz veya daha yeni araçların kilidini açabileceğiniz deneyim ve kredi kazanırsınız. 1900'lü yılların makineleriyle başlıyorsunuz. En tepeye çıkıp modern makinelere binebilecek misiniz?
Oyun, özel bulut tasarrufu teknolojisine dayanmaktadır. Bunun bir parçası olarak, bulut kaydetme, liderlik tabloları, günlük görevler, başarılar ve istatistikler gibi birçok klasik MMO özelliği içerir! Kendinizi diğer yarışçılarla karşılaştırın!