MotoTrials
Ved at blande spændingen fra Limbo, skuespillet fra Squid Game og den mekaniske udfordring fra Trials føles MotoTrials som om, det var hugget ind i beton med et tændrør.
Kør som Ricky gennem et mystisk underjordisk spilshow. Når du går dybere ned i betonlabyrinten, afslører kryptiske beskeder og foruroligende stemmer, hvad der virkelig foregår.
Indeholder en fuldt stemmelagt rollebesætning, inklusive Ricky, Ashley (en mystisk allieret) og Crusty (en uhyrlig overlevende), plus MOM, Silent Mike og den hjemsøgende kommentator.
Test dine grænser med tidsbaserede løb, skjulte samleobjekter og en hemmelighed, der kan låses op.
En stemningsfuld, ambient score, der udvikler sig, efterhånden som du skrider frem - minimalistisk, uhyggelig, medrivende.