MotoTrials
Łącząc napięcie Limbo, widowiskowość Squid Game i mechaniczne wyzwanie Trials, MotoTrials sprawia wrażenie wykutego w betonie za pomocą świecy zapłonowej.
Wciel się w Ricky'ego w tajemniczy, podziemny teleturniej. W miarę jak zagłębiasz się w betonowy labirynt, tajemnicze wiadomości i niepokojące głosy ujawniają, co tak naprawdę się dzieje.
Zawiera w pełni udźwiękowioną obsadę, w tym Ricky'ego, Ashley (tajemniczego sojusznika) i Crusty'ego (nieuczciwego ocalałego), a także MOM, Cichego Mike'a i przejmującego Spikera.
Sprawdź swoje granice dzięki biegom na czas, ukrytym przedmiotom kolekcjonerskim i sekretowi do odblokowania.