Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails
Żegluj po pełnym morzu, dowódź potężnymi flotami i okryj się chwałą w War Sails, emocjonującym rozszerzeniu dla jednego gracza do Mount & Blade II: Bannerlord. Wraz z nim w grze po raz pierwszy pojawiają się walki na morzu, a gracze mogą dowodzić potężnymi okrętami, uczestniczyć w ekscytujących bitwach morskich i opanować sztukę morskich podbojów.
Wyznacz kurs ku Królestwu Północy, ojczyźnie nieustraszonych Nordów – legendarnych żeglarzy i mistrzów walki w zwarciu. Odkrywaj krainę ostrych szczytów, rozległych tajg i mroźnych fiordów, gdzie osiedla napotyka się równie nieczęsto, co okręty na morzu. Żądni przygód śmiałkowie mogą tam handlować, werbować wojowników, dołączyć do nich lub rzucić wyzwanie władcom. Czy sprzymierzysz się z Północą, czy też zagarniesz jej bogactwa?
War Sails wprowadza unikalny, wciągający system walki na morzu zainspirowany opisami prawdziwych średniowiecznych bitew morskich. Pośród realistycznej fizyki wiatru i wody możesz wdzierać się na wrogie okręty w kilku różnych miejscach, taranować je lub atakować z dystansu.
Mechaniki morskie i frakcja Nordów zostają zintegrowane ze światem gry, co zmienia handel, wojnę i dyplomację. Budowa statków i nowe towary na sprzedaż wprowadzają regionalną różnorodność. Nadbrzeżne miasta mogą dzięki temu stać się bogate – o ile zdołają odeprzeć piratów i morskie najazdy.
Oblężenia również zostały przystosowane do walki morskiej. Armie muszą od teraz dysponować flotą i rozstawić blokadę, jeśli chcą odciąć wrogów od zaopatrzenia docierającego drogą morską.
Gracze mogą wybierać spośród 18 typów okrętów wzorowanych na historycznych jednostkach. Każdym z nich steruje się inaczej, na co wpływają realistyczny wiatr i fizyka fal. Można je wyposażać w machiny oblężnicze, ładownie, żagle, tarany i nie tylko. Stocznie budują i przechowują okręty w oparciu o kulturę danego miasta i jego poziom rozwoju. Gracze mogą też przejmować w bitwie okręty i figury dziobowe.
System modyfikacji postaci poszerzono o nordyckie fryzury, brody i tatuaże. Dodano trzy morskie umiejętności poprawiające nawigację, taktykę i zarządzanie. Jest także wiele nowych przedmiotów, w tym włóczni, mieczy, toporów, tarcz i pancerzy.