Movie Actor Trivia
Sinema bilgi yarışması hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı. Bill Murray, Brad Pitt, Denzel Washington, Julia Roberts, Sandra Bullock, Steve Martin, Tom Cruise, Tom Hanks ve Will Smith gibi Hollywood'un en popüler aktör ve aktrisleri arasından seçim yap. Kendine meydan oku veya Party Mode'da arkadaşların ve ailenle birlikte bir sinema bilgi yarışması gecesi düzenle!