Moving Out – Movers in Paradise
Pakuj manatki i zabierz swój Haul Pass! Jedziemy na weekend integracyjny na Packmore Island! Poruszaj się po 24 nowych tropikalnych i arcade'owych poziomach, żeby odkryć tajemnice osławionych „najświetniejszych przeprowadzek”!