Magic: The Gathering Arena
Magic: The Gathering to klasyczna gra karciana do kolekcjonowania – teraz możesz ją pobrać i grać za darmo ze znajomymi z każdego miejsca!
W Magic: The Gathering Arena opracowujesz strategię, spotykasz planeswalkerów, eksplorujesz Multiwersum i walczysz ze znajomymi z całego świata. Zbieraj, buduj i dopracowuj własną talię, która przejdzie do legend. Twoja walka to tylko początek – pojedynkuj się na niesamowitych polach bitew, ciesz się zmiennymi efektami bojowymi Arena i zanurz się w świecie gry. Zacznij grać za darmo, rzuć wyzwanie znajomym, odblokowuj karty i poczuj magię klasycznej karcianki kolekcjonerskiej fantasy!