American Wilds Edition
MudRunner — American Wilds to rozszerzenie niezależnej, hitowej gry MudRunner. Poprowadź szeroką gamę ponad 30 potężnych pojazdów terenowych, w tym kultowych amerykańskich marek Ford, Hummer i Chevrolet.
MudRunner — American Wilds Edition to zachwycająca terenowa gra rajdowa, w której gracze mogą usiąść za kierownicą niesamowitych pojazdów terenowych i zmierzyć się z realistycznie odwzorowanymi trasami, mając do dyspozycji jedynie mapę i kompas!
Poprowadź ponad 30 potężnych pojazdów terenowych, w tym kultowych amerykańskich marek Ford, Hummer i Chevrolet, i wyposaż je w 60 dodatków w zależności od potrzeb misji! Ukończ zlecone zadania i dostawy, poruszając się po 10 unikalnych sandboksowych mapach i 11 mapach wyzwań z dzikimi trasami Syberii, a także, po raz pierwszy w MudRunnerze, północnych USA. Przemierzaj grząski teren, pokonuj wartkie rzeki i inne przeszkody które realistycznie reagują na wagę i przemieszczanie się pojazdu przy pomocy zaawansowanego silnika fizycznego gry. Korzystając z mapy, kompasu, wyciągarki i własnych umiejętności za kółkiem, zmierz się z wyzwaniami w trybie pojedynczym lub wieloosobowym, łącząc siły z trzema innymi graczami.