American Wilds Sürümü
MudRunner – American Wilds, ünlü indie oyunu Mudrunner'ın son sürümü. Aralarında Western Star, Hummer ve Chevrolet gibi ikonik Amerikan markalarının da bulunduğu, sayısı 30'u aşan bir dizi arazi aracını sür.
MudRunner – American Wilds Sürümü, oyuncuları sürücü koltuğuna oturtarak olağanüstü arazi araçlarına hükmetmeleri ve gerçekçi, fizik simülasyonlu arazilerde bir harita ve pusulanın rehberliğinde maceraya atılmaları için cesaretlendiren, ünlü indie oyunu MudRunner'ın son sürümü!
Aralarında Ford, Hummer ve Chevrolet gibi ikonik Amerikan markalarının da bulunduğu, 30'dan fazla güçlü arazi aracını sür ve görevine uygun 60 eklentiyle donat! Sibirya ve MudRunner'da ilk defa yer alan kuzey ABD'nin el değmemiş arazilerindeki 10 eşsiz kumluk harita ve 11 mücadele haritasında hedeflerini ve teslimatlarını tamamla. Tamamı oyunun gelişmiş fizik altyapısıyla çalışan aracının ağırlık ve hareketlerine gerçekçi bir şekilde tepki veren çamurlu araziler, azgın nehirler ve diğer engelleri aş. Haritan, pusulan, vincin ve sürüş becerilerinle ister tek başına, ister çok oyunculu işbirliği modunda en fazla üç başka oyuncuyla yola çık.