American Wilds Expansion
Rozszerz grę MudRunner o dodatek American Wilds i wypróbuj kilka nowości, w tym 9 ciężarówek kultowych amerykańskich marek Ford, Hummer i Chevrolet, dziesiątki nowych dodatków do pojazdów, 2 nowe sandboksowe mapy inspirowane bezdrożami Montany i Dakoty Północnej, a także 2 nowe mapy wyzwań!
Pokonaj bagna, rwące rzeki i inne przeszkody, które odpowiednio reagują na nacisk i ruch pojazdu dzięki zaawansowanemu silnikowi fizyki w grze. Korzystając z mapy, kompasu, wyciągarki i własnych umiejętności za kółkiem, zmierz się z wyzwaniami w trybie pojedynczym lub wieloosobowym, łącząc siły z trzema innymi graczami.