American Wilds Genişletmesi
MudRunner oyununu American Wilds Expansion ile geliştir ve Ford, Hummer, Chevrolet gibi Amerikan markalarının piyasaya sürdüğü 9 ikonik Amerikan kamyonunun, düzinelerce yeni araç eklentisinin, Montana ve Kuzey Dakota'nın çetin arazisinden ilham alınarak tasarlanan 2 yeni sandbox haritasının ve 2 yeni görev haritasının da içinde bulunduğu bir yığın yeni içeriğin tadını çıkar.
Tamamı oyunun gelişmiş fizik altyapısıyla çalışan aracının ağırlık ve hareketlerine gerçekçi bir şekilde tepki veren çamurlu araziler, azgın nehirler ve diğer engelleri aş. Haritan, pusulan, vincin ve sürüş becerilerinle ister tek başına, ister çok oyunculu işbirliği modunda en fazla üç başka oyuncuyla yola çık.