Old-timers DLC
2 yeni klasik General Motors marka pikap sür ve bu araçlardaki ustalığını test etmek için tasarlanmış yepyeni Rocky Hills haritasını keşfet.
Zorluk seviyesini arttırmak için garajların eklenmediği yepyeni bir sandbox ortamı olan Rocky Hills haritası.