MudRunner - Valley DLC
Expand your MudRunner experience with The Valley DLC! Get behind the wheel of 3 new vehicles and discover a huge new summer forest map designed to take full advantage of your heavy-weight trucks: The Valley. Once downloaded, the additional content will be available in-game.
Equip 8 new add-ons including new repair kits, trailers and fuel cannisters. Some of the new add-ons are compatible with vehicles from the base game.