MudRunner
Her biri kendi özelliğine ve eklenebilir ekipmanına sahip 19 güçlü arazi aracını sür. Hedeflerini ve teslimatlarını, zorlu ve tehlikeli doğa şartlarında, gece gündüz fark etmeksizin, el değmemiş doğanın en zor koşullarında tamamlamaya çalış. Gelişmiş grafiklerle güçlendirilmiş, sürükleyici sandbox ortamını keşfet. Tamamı oyunun gelişmiş fizik altyapısıyla çalışan aracının ağırlık ve hareketlerine gerçekçi bir şekilde tepki veren çamurlu araziler, azgın nehirler ve diğer engelleri aş.
Haritanın, pusulanın, vincinin ve sürüş yeteneğinin desteğiyle ister tek başına ister üç kişiyle daha eşli çok oyunculu modda oyna.