Multiplayer Drone Simulator
Çok Oyunculu Drone Simülatörü, gerçekçi şehir atmosferi, önemli ses efektleri ve üç farklı modu ile drone simülatör dünyasının yıldızı olmayı hedefliyor. Bu oyun, oyuncuların serbest dolaşmasına, seviyeleri tamamlamasına ve çok oyunculu modlarda rekabet etmesine olanak tanır.
Çok Oyunculu Drone Simülatörü, oyuncuların gerçek bir şehir ortamında uçmalarına olanak tanır. Şehir manzaraları ve detaylı ortamlar, oyunu oynarken kendinizi gerçek dünyadaymış gibi hissetmenizi sağlar. Ayrıca önemli ses efektleri oyunun atmosferini güçlendirerek gerçekçilik duygusunu artırıyor.
Seviye Modu: On farklı zorlu seviyede becerilerinizi test edin. Enerjinizi doğru yöneterek şehirdeki kontrol noktalarını geçmeye çalışın. Her başarılı görev sizi ödüllendirir ve dronunuzun görünümünü özelleştirmenize olanak tanır.
Oyunda beş farklı drone görünümü bulunmaktadır. Ama başlangıçta sadece bir tane var. Diğer drone görünümlerinin kilidini açmak için becerilerinizi geliştirmeli ve seviyelerde ödüller kazanmalısınız.
Çok Oyunculu Drone Simülatörü, gerçekçi deneyimleri seven oyuncular için ideal bir seçenektir. Dünya çapındaki oyuncularla rekabet ederek becerilerinizi geliştirin ve dronlarınızı özelleştirin. Gökyüzünde özgürlüğün ve heyecanın tadını çıkarın.
Oyunda ayrıca iki farklı kamera bulunuyor. Bu kameralar FPS ve üçüncü şahıs kameralardır. Oyunda dilediğiniz kamerayı seçerek simülatörün keyfini çıkarabilirsiniz. Bu eğlenceli drone simülatörü, tüm oyunculara hitap eden bir oyun deneyimi sunuyor. Gökyüzü kontrolünüz altında, hazır mısınız? Çok Oyunculu Drone Simülatörü ile gökleri fethedin!