Mundaun
After learning of his grandfathers mysterious death in a fire, the protagonist travels to Mundaun for the first time since childhood. He will soon discover that something old and diabolical is haunting the remaining inhabitants. The quest to find out the meaning behind these sinister events takes the player on an odyssey up Mundaun mountain: From steep meadows across stony fields and to the snow-covered peak.
Solve Puzzles that are integrated into the game world as you make your way up the mountain.
Interact with its eccentric inhabitants who even have their own obscure spoken language.