Murder by Numbers Oyun Müzikleri ve Çizim Kitabı
Masakazu Sugimori tarafından bestelenen Murder by Numbers'ın tüm şarkılarını içeren 30 parçalık orijinal albüm! Çeşitli duvar kağıtlarını, özel albüm çizimlerini, tasarımları ve perde arkası konsept sanatını gösteren bir PDF çizim kitabını içerir.