Murder on Space Station 52 Demo
Murder On Space Station 52 is a point-and-click murder mystery adventure in space. Trapped on a space station with the Keychain Killer, Edward Locke must solve this mystery, or it will be his last.
Someone on 52 is monstrously murdering its denizens and leaving keys in their wounds.