Murky Divers
Use your caddie to extract dead bodies from the wrecks that used to be labs. But be careful! There are things lurking and oxygen might run out quicker than you expect.
Destroy proof to gain credits: bring the bodies back to the sub and destroy them using a shredder.
There are numerous abandoned labs spread across the ocean floor. Coordinate with your team to pilot the submarine towards them.
Piloting: the sub is blind, you must rely on sonar and stations to "see" and pilot it.
Survived? Good. Spend your hard-earned credits on items, upgrades, and modules to boost your chances on the next expedition. Equip items like Agent NUTS, the shopping cart, or the scooter. Upgrade with see-through vision, body part detectors, or a grappling hook. Enhance your ship with modules for greater depth, bigger fishing nets, and more. Prepare wisely for the dangers below.