MushDash
You have to complete it to the target point by avoiding various patterns of obstacles and traps.
After all three waves are over, the rankings are tallied to determine the final winner.
It's also important to finish the wave first, but the more mushroom coins you collect through a number of challenges, the closer you are to winning the final championship.