Mutant Year Zero Seed of Evil
Kontynuuj główny wątek gry Mutant Year Zero: Road to Eden i ciesz się godzinami nowej rozgrywki. Włącz do drużyny szperaczy doświadczonego łosia Wielkiego Khana. Wspólnie z Duksem, Borminem, Selmą i resztą przygotuj się na starcie z nowym zagrożeniem. Seed of Evil zawiera mnó...
Seed of Evil to rozszerzenie do nagradzanej taktycznej gry przygodowej Mutant Year Zero: Road to Eden. Jego fabuła jest kontynuacją oryginalnej gry. Na graczy czeka jeszcze więcej zabawy, nowe lokalizacje i nowy grywalny bohater!
Kontynuuj główny wątek fabularny i odkryj nową zawartość, która zapewni ci wiele godzin rozgrywki. Włącz do drużyny szperaczy prawdziwego weterana – łosia Wielkiego Khana. Wspólnie z Duksem, Borminem, Selmą i resztą przygotuj się na starcie z nowym zagrożeniem.
W rozszerzeniu Seed of Evil musisz rozwiązać zagadkę potężnych, złowieszczych korzeni, które opanowały Arkę. Odkryj wielkie mapy, walcz z nowymi wrogami, ulepszaj mutacje i zdobądź niesamowity sprzęt. Pokonaj złoczyńców, którzy usiłują na nowo przejąć utracony teren, i zmierz się z nowym, perfidnym przeciwnikiem.
Sugerujemy ukończenie głównego wątku Road to Eden, zanim rozpoczniesz Seed of Evil, ze względu na spoilery oraz poziom przeciwników w nowej zawartości.
Przekonaj się, jak potoczyła się historia po zakończeniu Mutant Year Zero: Road to Eden. Wkrocz w nową rzeczywistość z Borminem, Duksem, Prippem i pozostałymi mieszkańcami Arki. Jak poradzą sobie ze wszystkim, czego się dowiedzieli?