Mutant Year Zero Seed of Evil
Seed of Evil, ödüllü taktik macera oyunu Mutant Year Zero: Road to Eden'in, orijinal oyunun bittiği yerden devam eden ve daha fazla oyun saati, ziyaret edilecek yeni konumlar ve yeni bir ana karakter sunan eklentisidir!
Ana hikayeye devam edin ve saatlerce süren yepyeni içeriği keşfedin. Tecrübeli iz sürücü geyik Büyük Han ile ekibinizi genişletin ve Dux, Bormin, Selma ve tüm diğerlerine yönelik yeni tehdidi yenmeye hazır olun.
Seed of Evil'de, Ark'ı ele geçiren güçlü ve uğursuz köklerin gizemini çözmelisiniz. Devasa yeni haritaları keşfedin, yeni düşmanlarla savaşın, mutasyonlarınızı geliştirin, tüm yeni donanımları ele geçirin, kaybedilen toprakları geri almaya çalışırken düşmanları alt edin ve yeni bir tehlikeli düşmanla karşı karşıya gelin.
Seed of Evil'i oynamak için, hikayenin sürprizini bozan bilgiler ve yeni içeriğin seviye aralığı nedeniyle Mutant Year Zero: Road to Eden'in ana hikayesini bitirmiş olmanız önerilir.
Mutant Year Zero: Road to Eden sona erdikten sonra ne olduğunu görün. Ark'taki Bormin, Dux, Pripp ve tüm diğerleri için yeni bir geleceğe doğru devam edin. Öğrendikleriyle nasıl başa çıkacaklar?
Şimdi geyik Büyük Han'ı mutant ekibinize ekleyebilirsiniz. O, Bölgeyi tek başına keşfeden tecrübeli bir iz sürücü. Kritik vuruşlar yapma konusunda yetenekli olmasının yanı sıra düşman gruplarıyla başa çıkmada onu mükemmel kılan eşsiz Ground Pound ve Flame Puke mutasyonlarına da sahip.
Ark birdenbire gizemli köklerle kaplandı ve sakinlerinin çoğu normalde oldukları gibi görünmüyor. Bölge Hortlakları dahi bu yeni tehdidin etkisi altında gibi görünüyor ve işleri yoluna koymak iz sürücü ekibinizin elinde!
Elektrikli Tabutlar Salonu ve Suburbia Anıt Mezarı gibi yerlerde yeni düşmanları ele geçirin. Seed of Evil'daki yeni hikaye, bir dizi yeni zorluk ve acımasız kavga sunar. Yeni düşmanlara karşı karşıya kalırken taktiklerinizi yeniden düşünmeye hazır olun.
Daha fazla güç için Bormin'in Hog Rush'ını Bear Smash'e ve kaybedilen HP'yi geri kazanmanın artık eyleme mal olmaması için Corpse Eater'ı Corpse Feaster'a yükseltin. Dux'ın Moth Wings'ini, tüm menzil cezalarını kaldıran Wings of the Sniper'a yükseltin.
Bölge Hortlakları ve polis robotlar, daha önceden temizlediğiniz yerlere tekrar girip zarar verdiğinden Cennetlerin Mızrağı veya Deniz Titanları gibi yerleri yeniden ziyaret edin. Bu kez her zamankinden daha güçlüler!