Mutant Year Zero: Road to Eden
İnsanlık, iklim değişikliği, nükleer savaş ve salgın hastalıklarla yok edildi. Mutant ekibiniz Bölge'de hayatta kalacak mı? Mutant Year Zero: Road to Eden, sıra temelli dövüşü gerçek zamanlı keşif, hikaye, gizlilik ve strateji ile birleştiren bir taktiksel macera oyunudur.
HITMAN ve PAYDAY'in eski tasarımcılarını içeren bir ekipten Mutant Year Zero: Road to Eden, XCOM'un sıra temelli savaşını, gerçek zamanlı gizlilikle ve doğa tarafından geri kazanılan insan sonrası bir dünyanın keşfi ve Mutant'larla buluşturan, taktiksel bir oyun geliyor.
Tüm insanlar ortadan kalktı. Deforme olmuş insansılar ve hayvanların oluşturduğu Mutantlar, kurtuluş veya sadece yiyecek bir şeyler arayışında medeniyetin kalıntıları arasında dolaşıyor. Hayatta kalabilmek için, siz ve arkadaşlarınız Bölgeyi keşfetmek için dışarı çıkmayı göze almalısınız.
Mutant Year Zero: Road to Eden, taktiksel strateji bağımlılığınızın en üst düzey çözümüdür. XCOM oyunlarından ilham alan derin, sıra temelli, taktiksel bir savaş sistemine dalın.
Terkedilmiş şehirlerden, dağılan otoyollardan ve aşırı büyümüş kırsaldan oluşan insan sonrası bir dünyada yolculuğa çıkın. Malzemelerinizi stoklamak ve bir sonraki maceranızı planlamak için, kötü şöhrete ve sorgulanabilir karakterlere sahip neon banyolarıyla bir vaha olan Ark'a bakın.
Davranış bozukluğuna sahip bir ördek ve öfke sorunları olan bir domuz; bunlar alıştığınız kahramanlardan değil. Her birinin kendine özgü benzersiz kişiliği, dünyaya ve durumuna olan dengesiz bakış açısıyla, Dux, Bormin, Selma ve diğer birçok karakterle tanışın.
Çatışmalardan kaçınmak veya düşmanları fark etmeden yakalamak için gölgeler arasından gizlice sızın. Gerçek zamanlı gizlilik, size yaklaşmanın tam kontrolünü sağlar: Bir düşman kampına gizlice girin, Mutant ekibini kendi avantajınıza göre konumlandırın ve sürpriz unsurunu elde edin.
Selma'nın kavrayan sarmaşıkları, Bormin'in Taarruzu ve Dux'ın 120 cm'lik yürüyen, konuşan, arbaletli bir ördek olmasına rağmen düşman dolu bir kampa gizlice girmesini sağlayan esrarengiz kabiliyeti gibi, Mutantlarınız için yeni mutasyonların ve yeteneklerin kilidini açın.
Geçici sapanlardan yüksek güçlü tüfeklere ve şapkalardan polis yeleklerine kadar, Mutantlarınızı önünüzdeki tehlikelere karşı donattığınızdan emin olun. Hiçbir şey, elinde bir karabina, üzerinde çivili metal zırhıyla size doğru hücum eden bir mutant domuz kadar insan sonrası dünyayı simgeleyemez.