Mutazione
Nonno'nun Kai için başka planları var. Dost canlısı gibi görünen topluluğun ardında sırlar ve ihanetler yatıyor; ayrıca ürkütücü bir çeşit kuş figürü sürekli Kai'nin rüyalarına giriyor.