My Anime Girlfriend
My Anime Girlfriend - To kolorowa gra logiczna, z wciągającą rozgrywką i jasną grafiką! Musisz przesuwać części obrazu, aby przywrócić wzór. Piękny styl wizualny i urocza muzyka zrelaksują cię i rozweselą!
W menu głównym możesz wybrać poziom trudności, który Ci odpowiada. Rozwiązuj zagadki, zdobywaj kryształy i odblokuj wszystkie 12 oszałamiająco pięknych dziewczyn!