MY LITTLE PONY: Przygoda w Zatoce Grzyw
ZOSTAŃ KUCYKIEM – graj jako Sunny, odważny ziemski kucyk, i używaj jej magicznych mocy.
Przywróć magię Equestrii, grając nową generacją postaci MY LITTLE PONY w przygodzie pełnej świetnej zabawy, mody i dobrych przyjaciół!
Ziemski kucyk Sunny chce ulepszyć świat, urządzając Festiwal Zatoki Grzyw, zapomniane święto magii i przyjaźni. Ale jakiś kucyk próbuje jej przeszkodzić i kradnie ciasto, wypuszcza króliki, a nawet niszczy obrazy Pipp.
Tylko ty możesz pomóc Sunny urządzić najbardziej magiczne obchody Festiwalu Zatoki Grzyw, jakie kiedykolwiek widziała Equestria. Użyj swojej magii, by urządzać pokazy mody, znajdź najbardziej urocze zwierzątka, lataj z pegazami i nie tylko.
Odmień swoje kucyki, zdobywając nowe umiejętności i akcesoria, takie jak kapelusze i biżuteria, łyżworolki i magia mody. Twoi przyjaciele – Hitch, Izzy, Zipp i Pipp – są tu, by podać ci za każdym razem pomocne kopytko. Możesz też zaprosić innego gracza na minigry w trybie wieloosobowym!