MY LITTLE PONY: Kısrak Koyu Macerası
Equestria'yı keşfet, yeni MY LITTLE PONY arkadaşlarınla tanış ve Kısrak Koyu Günü'ne sihrini tekrar kazandır!
Equestria'ya sihri geri getir ve yeni nesil MY LITTLE PONY karakterleriyle eğlence, moda ve dostluk dolu bir maceraya atıl!
Toprak Pony'si Sunny, dostluk ve sihir üzerine düzenlenen unutulmuş bir gün olan Kısrak Koyu Günü'nü canlandırarak dünyayı daha güzel bir yer haline getirmek istiyor. Kutlamaları engellemek isteyen bir pony ise pastaları çalıp tavşanları serbest bırakma peşinde. Pipp'in resimlerini bile mahvetmek istiyor!
Sunny'ye Equestria'nın gördüğü en sihirli kutlamaları düzenlemesi için sadece sen yardım edebilirsin. Sihrini kullanarak moda defileleri düzenle, en tatlı hayvanları bul, Pegasi'yle uç ve çok daha fazlasını yap.
Şapka, mücevher, paten ve moda büyüleri dahil olmak üzere yeni yeteneklerin ve aksesuarların kilidini açarak pony'lerini özelleştir. Arkadaşların Hitch, Izzy, Zipp ve Pipp sürekli yanında olarak sana yardım toynağı uzatacaklar. Ayrıca çok oyunculu mini oyunlar için başka oyuncuları da davet edebilirsin!