My Lovely Wife
My Lovely Wife sevgili eşinin ölümünün ardından yas tutan bir adamın iç dünyasını derinlemesine bir deneyim olarak sunar. Flörtleşme, yönetim ve simya simülasyonunun birleştiği bu oyunda birisinin aşk için neler yapabileceğini ve bazı şeyleri geride bırakabilmenin önemini keşfet.