My Time At Portia
Büyüleyici Portia kasabasında yeni bir hayata başla! Görevleri yerine getirerek, ürünler yetiştirerek, hayvanlar büyüterek ve bu büyüleyici kıyamet sonrası bölgesinin eğlenceli sakinleriyle arkadaş olarak babanın bakımsız atölyesini eski şaşaalı günlerine geri döndür!
Babanın eski el kitapçığı ve çalışma tezgâhını kullanarak toplamalı, kaynak çıkarmalı ve üretim yaparak Portia’daki en iyi atölye hâline gelmelisin. Yerel halkın kasabayı yeniden inşa etmesine ve derinliklere saklanmış sırları keşfetmesine yardımcı ol.