My Time at Sandrock - Digital Artbook
This official digital artbook offers a deep dive into the artistic development of My Time at Sandrock, showcasing early sketches, and concept art, and providing insights into the creation process, along with exclusive behind-the-scenes glimpses from the team that brought Sandrock to life.
Spanning more than 200 pages, it covers the detailed world of My Time at Sandrock, including the environment, characters, creatures, festivals, and items, bringing every aspect into vibrant detail.