My Time At Sandrock – cyfrowy album
Oficjalny cyfrowy album oferuje zakulisowe spojrzenie na prace nad oprawą graficzną My Time at Sandrock, oddając w ręce fanów wczesne szkice oraz grafiki koncepcyjne i zapewniając wgląd w proces powstawania gry wraz z komentarzem zespołu, który tchnął życie w Sandrock.
Na ponad 200 stronach opisano bogaty w detale świat gry, w tym środowisko, postacie, stworzenia, festiwale i przedmioty, pieczołowicie przedstawiając każdy najdrobniejszy aspekt produkcji.