My Time at Sandrock - Love Chronicles
The "Love Chronicles" DLC brings a wealth of romantic content to "My Time at Sandrock." This exciting expansion allows you to delve into deeper romantic stories with four beloved characters: Logan, Fang, Nia and Mi-an. Immerse yourself in captivating new storylines and romantic chronicles, all brought to life with emotionally rich voice interactions. Discover these unique quests, making your romantic journey even more vibrant and colorful!
Logan: Beneath his tough exterior lies a gentle heart. Through new storylines and chronicles, explore Logan's past in Sandrock, experiencing his joys, sorrows, and the innocence and confusion of his childhood.
Fang: Enjoy a unique romantic date and special moments with Dr. Fang. This reserved doctor will reveal more of his deep emotions. Uncover his hidden past, a childhood filled with both warmth and pain.
Nia: As you help develop the town, you and Nia can build a deeper connection and understand each other better. From the beginning of your bond to your first separation during school days, these memories hold the infinite friendship of childhood sweethearts.
Mi-an: A surprising discovery in the desert sparks a romantic development, nurturing blossoming love and supporting Mi-an in her personal growth. Discover the special opportunity that led this once obedient girl to become a builder.
The "Love Chronicles" DLC not only introduces new stories and touching memory chronicles but also adds rich voice interactions. Enjoy sweet conversations with the NPCs, seek their comfort, companionship, and advice, bringing warmth and joy to your daily life and ensuring you never feel alone.