My Time at Sandrock - Monster Whisperer
Embark on an exciting adventure in Sandrock! Utilize professional tools to discover and capture a diverse array of adorable monsters, forming special bonds with each one. Your pet adventure begins now!
Upon purchasing the DLC, unlock exclusive tools specially designed for capturing a delightful array of monsters in Sandrock. From the affectionate Pensky to the nimble Thorny Jumper, these additions will elevate your workshop adventure, enhancing your journey with newfound enjoyment.